Doe de gratis SEO-check voor je site

Is jouw website goed vindbaar in Google?
Unieke titels voor elke pagina, een metatag beschrijving gebruikt?
Test je website (homepage) met onze gratis SEO-tool en bekijk de rapportage.

Lees meer

Nieuwsbrief BDO

Partner BDO komt regelmatig met een nieuwsbrief met nieuws voor o.a. de ZZP-er. In de editie van juli 2019 nieuws over 'Nieuwe maatregelen voor ZZP’ers; vervanging van DBA-wetgeving'.

Maar lees zeker ook de blog over 'Het Cybersecurity Beeld Nederland 2019: wat u moet weten'

Ga naar de BDO nieuwsbrief

Ontwerploket

Ben jij de ondernemer die ik zoek?
Kom je uit de regio Drechtsteden en loop je vast met je visuele communicatie?
Het Ontwerploket vindt het leuk om je verder op weg kan helpen. Dat kan met ontwerpen maar ook met een passende training!

Lees meer

Actie levert eerste winnaar op

De eerste Champions League bal in de actie van Elda PR is uitgereikt: Rene van Dijk van Schouten Alblasserdam BV - dealer van Iveco en Fiat Professional bedrijfswagens - werd door Harry Eskes (li) bij de aflevering van de opdracht voor fraaie mini-bedrijfsbrochures verrast met de CL-bal.
Althans de levensechte gelijkenis daarvan, waarmee Georginio Wijnaldum en Virgil van Dijk de Nederlandse eer in de Champions League finale hebben geprobeerd hoog te houden.
"Die bal gaat wel een baasje vinden",  aldus René van Dijk.
Meer info over de actie: www.eldapr.nl/doeltreffende_pr

Naamswijziging en nieuwe site

Een typisch kip-en-het-ei-verhaal? Wat was er eerst: het besluit de naam te wijzigen of de noodzaak voor een nieuwe website? In elk geval heet Elda PR, het bedrijf van Harry Eskes, sinds kort volledig Elda PR communicatieregie en is er een geheel nieuwe website.

Lees meer

Iveco Schouten schakelt Elda PR ook in voor vervolg van eerdere wervingscampagne

Truckdealer Iveco Schouten (10 vestigingen) verbreedt de aanpak om, na een succesvolle eerste wervingscampagne, nieuw technisch personeel te vinden. Het familiebedrijf vroeg Harry Eskes van pr-bureau Elda PR voor een vervolgplan op zijn eerste campagne. Dat is, met onder andere uitbreiding van de speciale site en nieuwe vacatureteksten, inmiddels in gang gezet. Iveco Schouten is niet de enige die technisch personeel zoekt. In die overspannen markt moet je positief opvallen. ‘Het begint met duidelijk vertellen waar je voor staat, wat je biedt en welke kansen er zijn’.

Lees meer

Meer artikelen...