CJBD Zelf nieuws aanleveren roodNieuws van de leden

CJBD is er voor de leden. Dus is er een plek in de site waar de leden hún nieuws kunnen delen. Over hun bedrijf, over nieuwe producten en diensten, over aanbiedingen en over trends en ontwikkelingen. Geen betere plek om dit te delen dan onder de vlag van de vereniging waarvan zij lid zijn.

Nieuwsbericht aanleveren

Een compleet communicatieplan

Enkele maanden geleden werd ELDA PR benaderd om een klant te helpen met meer zichtbaarheid.

De opdracht kwam, na doorvragen, uiteindelijk op een ander niveau uit. Feitelijk wilde de klant óók een nieuwe huisstijl. Het communicatieplan werd vanaf dat punt geschreven. Na vastleggen van achtergronden en doelgroepbepaling, ontstond de briefing voor de huisstijl. Vervolgens kwamen er: een nieuwe website, een krachtige brochure, een DM-mailing en een nieuwsbriefformat. Inclusief de diverse teksten; uiteraard.

Daarna brak de ‘andere’ communicatie aan: de webstie en productportfolio via persberichten in de verschillende kanalen aankondigen; zoals regionale media, betreffende vakmedia en via social media. Dus dáár waar de klanten van de klant zich bevinden.

Een project dat ELDA PR qua public relations en communicatie van A-Z kon invullen. Passend bij het ‘functieprofiel’ van ELDA PR: alle externe communicatie van strategie tot uitvoering, met inzet van de juiste communicatiemiddelen. Maar ELDA PR doet ook enkelvoudige trajecten.

Inmiddels is de nieuwe website de spil voor het klantencontact en laten de bezoekersaantallen een sterke stijging zien. Terwijl de klant bijna aan de tweede druk van de brochure toe is, omdat ze deze met trots overal uitdelen.