CJBD Zelf nieuws aanleveren roodNieuws van de leden

CJBD is er voor de leden. Dus is er een plek in de site waar de leden hún nieuws kunnen delen. Over hun bedrijf, over nieuwe producten en diensten, over aanbiedingen en over trends en ontwikkelingen. Geen betere plek om dit te delen dan onder de vlag van de vereniging waarvan zij lid zijn.

Nieuwsbericht aanleveren

Samen kom je verder

Dit is een waar gebeurde actie over samenwerken en CJBD:
Als zelfstandig professional lijkt het of je grote klussen niet zou kunnen doen. Het tegendeel is waar! Mits…, mits je je netwerk op orde hebt en daaruit die collega-ondernemers selecteert die jij vertrouwt en waarvan je weet dat zij jouw opdracht versterken.

Van folder naar campagne

Elda PR (Harry Eskes) werd gevraagd door Iveco Schouten, een truckdealer met 10 vestigingen in het land, voor een folder. Gerichte navraag leerde wat het onderliggende probleem was. Zij wilden technische jongeren voor zich winnen. Het probleem (uitdaging!) was hoe ze te bereiken…
De oplossing: een campagne bedenken (www.jouwleukstebaan.nl) met vele middelen, in één herkenbare stijl. Met die folder, video’s, rolbanners, powerpoint template, website, Facebookpagina inclusief
-campagne, mascotte en officieel launchmoment. Bovendien een item van > 4 minuten op RTL.

Met CJBD-leden

Uit mijn CJBD-netwerk vroeg ik Anke Bot (Anke Bot Fotografie) en Astrid Honcoop (HoncDesign) voor enkele opdrachten. Heerlijk om zo samen te werken en heerlijk om het kwaliteitsresultaat te zien. En mijn klant Iveco Schouten? Die was blij verrast en merkte op dat het hebben van een strenge projectleider in deze het grootste winstpunt was. Een mooier compliment kon ik niet krijgen. Oh ja, nog één: aanmeldingen kwamen ook binnen.

campagne elda