CJBD Zelf nieuws aanleveren roodNieuws van de leden

CJBD is er voor de leden. Dus is er een plek in de site waar de leden hún nieuws kunnen delen. Over hun bedrijf, over nieuwe producten en diensten, over aanbiedingen en over trends en ontwikkelingen. Geen betere plek om dit te delen dan onder de vlag van de vereniging waarvan zij lid zijn.

Nieuwsbericht aanleveren

Communicatiekansen zijn overal

Vaak hoor ik dat ondernemers het moeilijk vinden met hun doelgroep in contact te komen: “Hoe communiceer ik nou met mijn (beoogde) klanten?”. Communicatie is meer dan alleen praten. Is meer dan alleen ergens adverteren of een social media bericht plaatsen.

Communicatie bestaat uit vele mogelijkheden. Van mondeling tot schriftelijk tot visueel. Alles wat je zegt, plaatst, laat zien valt onder communicatie.

Ben je er echter ten eerste bewust dat communicatie een lange-termijn-inzet is. Die – meestal - niet op korte termijn resultaat oplevert. Actieve communicatie moet onderdeel van je bedrijfsaanpak, van je strategie zijn. Je kunt daarentegen allerlei gelegenheden gebruiken voor je communicatie. Zo ben je niet van één moment afhankelijk.

Zelf ‘pakte’ ik onlangs zo’n moment, toen ik zag dat ik al 10 jaar voor een klant werkte. Even nadenken en vervolgens met 4 dozen taartjes met speciale opdruk – dank lid Astrid Honcoop van HoncDesign voor uitwerking van de ontwerpschets! – naar de klant. Communiceren is namelijk óók verrassen. Zó val je op, zó blijf je op het netvlies. Communicatiekansen zijn overal!

Elda PR – Hulp Van De Ondernemer

Marketingcommunicatie & PR