CJBD Zelf nieuws aanleveren roodNieuws van de leden

CJBD is er voor de leden. Dus is er een plek in de site waar de leden hún nieuws kunnen delen. Over hun bedrijf, over nieuwe producten en diensten, over aanbiedingen en over trends en ontwikkelingen. Geen betere plek om dit te delen dan onder de vlag van de vereniging waarvan zij lid zijn.

Nieuwsbericht aanleveren

CJBD-ers en grote ondernemers bij één project

Het zijn niet alleen grote bedrijven die nieuwe initiatieven steunen. Ook CJBD-ers doen dat. Want bij de eerste geplande klassiekerrit in de Drechtsteden - de Riverside Car Classic 2016, bedacht door twee CJBD-ers – sloten CJBD-ers aan én bekende regionale ondernemers.

Aan de basis van de Riverside Car Classic staan Harry Eskes en Ferry Dierckxsens; beide CJBD-lid. Harry: “Ferry en ik leerden elkaar in de regio kennen. Vervolgens spraken we elkaar bij CJBD. Al snel merkten we dat we overeenkomsten hadden. Waaronder de liefde voor auto’s en dat we – na elkaar - dezelfde werkgever hadden!”

Voor het idee om een klassiekerrit te organiseren, was Ferry snel enthousiast. “Er kwam een stichting en toen we ons idee presenteerden aan bekende regionale ondernemers als Leen de Koning (Amega), Marcel Wüst (Auto Wüst), Ad Janssen (GasteRhoon), Rob Kooijman (Bardahl) en Colin Ouwerling van RAC, sloot ieder direct aan met effectieve steun!”
“Een logo, website en foto’s waren de volgende uitdagingen. Dát werd ingevuld door Astrid Honcoop (Honc Design), Nico Bouwman (1-2-Appletree) en Anke Bot (Anke Bot Fotografie). Hoe close wil je het hebben, want alle drie CJBD-lid! Zo werken wij met een prachtige mix van ervaren en jongere bedrijven. En alles in zeer korte tijd gerealiseerd. Prachtig.”

foto: Harry Eskes (ELDA PR (li)) en Ferry Dierckxsens (Track Impressions) voor klassieke VW - Foto Anke Bot